به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان جلسه تشریح میثاق نامه ارتقا ارائه خدمات به ارباب رجوع در صبح دوشنبه مورخ ۱۴۰۲٫۰۲٫۰۴ در محل معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی با حضور محمد رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ،علی عباسی پور معاون املاک و حقوقی ،هادی ارشادی معاون مسکن و ساختمان ،عباس نورالدینی معاون شهرسازی و معماری ،پیام موسی پور رییس اداره حراست ،محمود نیکپور رییس اداره بازرسی ،هادی عادلی رییس اداره فناوری و اطلاعات و کارشناسان مربوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در راستای تکریم ارباب رجوع برگزار گردید.
ابتدای این جلسه مهندس رحیمی ضمن اشاره به اهمیت موضوع گفت: اداره کل راه و شهرسازی به دلیل تنوع خدمت رسانی و کثرت مراجعه ارباب رجوع ،ساماندهی این مهم در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان می باشد.
وی تکریم ارباب رجوع و تسریع در پاسخگویی و تسهیل در فرآیندهای اداری را خط قرمز اهداف دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: در راستای خدمت رسانی صحیح باید به اقدامات بهینه به ارباب رجوع در کوتاهترین زمان و خدمت رسانی الکترونیکی و فراهم کردن زیرساخت ها بپردازیم.
در ادامه معاون ها و روسای ادارات به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند و در نهایت در این زمینه تصمیماتی اتخاذ گردید.